Breaking News
Loading...

Սովորիր պաշտպանել ընտանիքդ աղոթքով.

1.12.14
Այսօր երջանիկ ընտանիք ունենալու անպարտելի զենքը Սուրբ Հոգին է: Մենք պետք է սովորենք լսել Աստծո ձայնը և հնազանդվել Նրան: Սուրբ Հոգու աղոթքի նուրբ մղումը կարող է փոխել ձեր տան կյանքի և մահվան իրադրությունը: Դուք կարող եք ձեր հոգում շատ մեղմ մի ձայն լսել. «Այս պահին մի՛ գնա խանութ, եկ և ինձ երկրպագիր»: Այդ ձայնին ենթարկվելով` կխաթարեք խանութ գնալու ճանապարհին ձեզ մեքենայի տակ գցելու սատանայի ծուղակը: Հիշե՛ք, սատանան ատում է բարեպաշտ ընտանիքները, որովհետև գիտակցում է, թե որքան զորավոր են նրանք: Նա միշտ ցանկանում է տարաձայնություններ, անհաշտություն բերել ընտանիք, որպեսզի բարենպաստ հող պատրաստի իր հարձակման համար: Որոշում կայացրեք ամեն առավոտ աղոթել ձեր ընտանիքի անդամների հետ և պաշտպանության պարիսպներ կառուցել յուրաքանչյուրի համար՝ ողջ օրվա ընթացքում. «Սո՛ւրբ Հոգի, ուղղորդի՛ր ինձ: Սովորեցրո՛ւ ինձ լինել հոգևոր առաջնորդ իմ տանը, եկեղեցում, աշխատանքի վայրում և ամենուր: Դարձրո՛ւ ինձ մեկն, ով պատրաստ և ունակ է հետ հրել թշնամու ցանկացած հարված: Ամեն»:
 
Toggle Footer